Главная
Курс обмена валют


гороскоп

Запорожский областной совет
Запорожская областная государственная администрация
Каменско-Днепровский районный совет
Каменско-Днепровская районная государственная администрация
Государственная налоговая администрация в Запорожской оласти


Призначення

ЩОБ ДОРОГИ РАЙОНУ БУЛИ ЯКІСНИМИ, А УЗБІЧЧЯ БЕЗПЕЧНИМИ

З 26 квітня тимчасово виконуючим обов’язки начальника філії «Кам’янсько-Дніпровський  райавтодор» дочірнього підприємства «Запорізький облавтодор» відкритого акціонерного товариства  «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» призначено Сергія Віталійовича  Кобу. Ми попрохали нового очільника підприємства розповісти про проблеми, з якими довелося стикнутися на новому місці та про те, чи покращаться дороги району найближчим часом.

  - Сергію Віталійовичу, господарство вам дісталося, м’яко кажучи, не дуже респектабельне: заборгованість по заробітній платі,  застаріла техніка, і, що найголовніше, – незадоволення роботою цього підприємства з боку жителів району. З чого розпочали свою роботу на новому місці?
   - Перш за все, зі знайомства з організацією роботи підприємства і її співробітниками. На сьогодні існують  певні питання щодо кадрового забезпечення – не вистачає  фахівців дорожньої галузі  і, в першу чергу, керівників середньої ланки - майстрів, а також дорожніх робітників, які безпосередньо працюють  на дорозі. Тому на підприємстві укомплектована лише одна бригада. Колектив тут працює хоча й молодий, але обов’язки свої всі виконують сумлінно. Необхідно лише правильно організувати його роботу.
  Потім проїхав по дорогах району, поглянувши на них не як пересічний автолюбитель, а як людина, якій належить їх обслуговувати. Враження, звичайно, співпадає з враженнями всіх водіїв – доріг у нас нема,  є лише напрямки. Тому прийняв для себе рішення і поставив його як завдання перед колективом: зробити все, що в наших силах, аби в цих скрутних умовах, за недостатнього фінансування та відсутності певних матеріально-технічних запасів на підприємстві, привести в належний стан автошляхи району. Аби вирішити цю проблему, перш за все, потрібно було відновити виробництво асфальту на місцевому асфальтобетонному заводі (АБЗ),  роботу якого ще в минулому році було призупинено. Сьогодні всі причини, що слугували закриттю цього підприємств, усунуто, всі приписи по його підготовці до роботи виконано, і вчора, 18 травня, завод відновив свою роботу і вже виготовлено першу тону асфальту власного виробництва.
  - Наскільки це важливо для якісного виконання дорожніх робіт і асфальтом якого підприємства користувалися  після  зупинки місцевого?
  - Виробництво власного асфальту дасть можливість проводити ремонтні дороги більш планово. На сьогодні підприємством виконано достатньо великий обсяг робіт з асфальту Василівського АБЗ. І змушені констатувати, що є певні незручності, пов’язані з його використанням. Перш за все це те, що графік виконання ремонтних робіт повністю залежать від роботи Василівського заводу, оскільки отримуємо асфальт не тоді, коли маємо в цьому потребу, а коли його готовий надати завод. І тоді роботи змушені проводити в авральному режимі. Негативно відбивається на якості робіт час, витрачений на доставку, оскільки знижується температура  асфальту, що може призвести до порушення технології його укладки. То ж запуск власного заводу з виробництва асфальту дозволить покращити якість укладки асфальту, а отже і позитивно вплине на якість виконуваних нами ремонтних робіт.
  Також слід врахувати, що чимала дальність перевезення (близько 160 кілометрів), збільшувала витрати на транспортування, а отже, і собівартість робіт. Тому з впевненістю можемо сказати, що відновлення роботи місцевого АБЗ дозволить покращити якість проведення ремонту та знизити його собівартість.
  - Немало нарікань автомобілістів району, останнім часом, викликало саме проведення ремонтних робіт, адже після них, здавалося,  дороги не покращувалися, а  навпаки, ставали практично непридатними для проїзду автомобілів.  
  - Ремонтні роботи, виконані нашим підприємством останнім часом, дещо відрізняються від виконуваних раніше. І це не лише наше бачення – куратор з облавтодору, який  нещодавно перевірив роботу нашого підприємства, районна адміністрація відзначили, що сьогодні робота ведеться більш організовано. Сподіваємося, незабаром це відзначать і автовласники.
  - Ремонту потребують дуже багато доріг на території району. Які з них плануєте ремонтувати в першу чергу?
  - Підприємство має певні першочергові завдання і їх виконання є пріоритетом в нашій роботі. В березні поточного року відбулася комплексна перевірка автошляхів, в ході якої було обстежено всі дороги і чітко окреслені місце і об’єми проведення ремонтних робіт. Тому  роботи розпочали з міжобласної автодороги «Кам’янка-Дніпровська – Лепетиха» (Т-0804) а також  усунули за-уваження по ліквідації місця концентрації дорожньо-транспортних пригод в селі Дніпровка. Можливо, дехто не зовсім розуміє специфіку нашої роботи, тому підкреслю, що в першу чергу ми зобов’язані забезпечити безпечну експлуатацію дороги державного значення «Енергодар – Василівка – Бердянськ» (Р-37). Тому на виїзді з села Дніпровка  було облаштоване  посадочне місце на автобусній зупинці, встановлено пандус, що дає змогу людям з обмеженими можливостями скористатися автобусом,  а також пасажирам з габаритним чи важким грузом безпроблемно його завантажити. А для безпеки пасажирів,  це місце відгороджено від проїжджої частини бордюром.  
  Та територія проведення робіт нашого підприємства не обмежується лише асфальтним покриттям автошляхів. Це стосується наведення порядку і на узбіччях. Сьогодні на них викошується трава, йде вирубка кущів, молодої парості та вивезення раніше вирубаних чагарників, що залишались лежати обабіч доріг. До цих робіт залучаються жителі району що перебувають на обліку в центрі зайнятості. Спільно з директором ЦЗ М.Ф. Шульгою ми проаналізували чому останнім часом ця робота не була ефективною, зробили висновки і налагодили роботу дещо іншим чином. Якщо раніше, нерідко, люди, вивезені на роботи, були залишені самі на себе, то сьогодні з кожною групою перебуває спеціаліст нашого підприємства, що координує і контролює обсяги і якість виконання робіт.
  - Немало запитань і об’єктивних зауважень у жителів району було і щодо вирубки на узбіччях дерев – сухі тополі, що ось-ось впадуть на проїжджу частину залишалися, тоді як досить міцна акація вирубувалася.
  - Проблема полягала в тому, що організація вирубки проводилася з порушенням.  Вона практично віддавалася на відкуп жителям і ті рубали що їм заманеться. І звичайно, людина, отримавши дозвіл йшла й рубала те дерево, яке їй вигідніше отримати, а не те, що становить загрозу безпеці руху на шляхах. Залишилися на узбіччях і пеньки, які становлять ще більшу загрозу, ніж дерева, оскільки в траві вони непомітні для водіїв і можуть стати причиною аварії. Ми плануємо вести вирубку таким чином, аби пенька не залишалося взагалі – коріння буде підкопуватися і стовбур буде спилюватися на рівні ґрунту. І вирубка дерев буде проводитися силами райавтодору, що дозволить отримувати фінанси від реалізації деревини і навести лад на узбіччях. Ми готові укладати угоди з підприємствами і жителями села на реалізацію деревини для опалення. В подальших планах підприємства – залучення деревоподрібнювальної техніки, що дозволить гілля та паросль, що сьогодні утилізується, по-дрібнювати на тирсу і  у вигляді брикетів також реалізувати як ефективну сировину для опалювання. Йдуть перемови з фірмами, що мають таку техніку та ведеться підрахунок економічної доцільності її використання. Зацікавлені в придбанні тирси, можуть звертатися в райавтодор.
  - Напевно, Сергію Віталійовичу, найбільше нарікань сьогодні викликає стан дороги «Водяне-Енергодар». Чи планується ремонт саме цієї дороги і про які терміни йде мова?
  - Досить плачевний стан має і продовження цієї дороги до села Іванівка. Складнощі полягають в фінансуванні виконання ремонтних робіт. Однак галузь має чіткі пріоритети – в першу чергу  ремонт доріг державного значення, територі-ального і лише потім місцеві. Тому після проведення робіт на автошляхах Р-37 і Т-0804, планується і ремонт цієї дороги. Якщо буде налагоджено роботу асфальтобетонного заводу, вирішимо питання забезпечення матеріалами  - щебінь, відсів, бітум, то будемо планувати ремонтні роботи і на цій автодорозі. Знаємо, які ділянки найбільш проблемні, але сьогодні ще не маємо можливості працювати на цій дорозі – проводити роботи неякісно ми не будемо, а щоб провести їх належним чином, потрібно залучати  спеціальну техніку.
  На підприємстві активно ведеться робота щодо укладання угод на виконання робіт  в Кам’янсько –Дніровському  і  Великобілозерському районах.  Маючи достатній обсяг робіт на комунальних дорогах, частину коштів, зароблених на їх виконанні, змогли б витрачати на ремонт найбільш проблемних шляхів району.  На сьогодні ми маємо можливість працювати лише на одному об’єкті – вулиця Першотравнева. Сподіваємося, жителі міста будуть приємно вражені якістю виконання цих робіт, оскільки нами кардинально змінено підхід до виконання  робіт. В першу чергу це буде стосуватися об’ємів робіт – якщо раніше асфальтувалися поодинокі вибоїни, то ми вважаємо за доцільне використовувати «килимовий» метод, коли ремонтується певна ділянка покриття.
  Низка угод укладена і з керівництвом Великобілозерського району.
  Сподіваємося, поступове збільшення обсягів виконуваних робіт дозволить ліквідувати заборгованість по виплаті заробітної плати, що існує на підприємстві. Вимагаючи від працівників якісного виконання своїх обов’язків, я, як керівник, маю забезпечити своєчасну виплату заробітної плати. Тому сьогодні наші зусилля направлені саме на пошук партнерів і підписання угод, що дозволить підприємству стати рентабельними, залучати висококласних спеціалістів, якісно виконувати дорожні роботи та обслуговувати автошляхи.
 
  Вчора, 18 травня, відбувся пробний запуск асфальтобетонного заводу
  Кам’янсько-Дніпровського райавтодору.
  Більше року пусткою стояло на околиці села Дніпровка обладнання цього заводу. Лише завдяки тому, що охоронялося, вдалося повністю зберегти все наявне обладнання. І ось тепер в нього вдихнули нове життя – район отримав перші п’ять тон асфальтної суміші, виготовленої на відновленій установці.
  Асфальтобетонна лінія, що була встановлена на заводі в 1987 році, має потенційну потужність близько 240 тон. Як відзначили начальник виробництва АБЗ Володимир Петрович Лисогор та т. в.о. начальника філії «Кам’янсько-Дніпровський райавтодор» Сергій Віталійович Коба, що були присутні під час пуску, сьогодні Центральна дорожньо-будівельна лабораторія  (м.Запоріжжя) проводить підбір складу суміші, що буде випускатися на лінії. В подальшому планується налагодити і реалізацію асфальту для населення та інших зацікавлених підприємств. Щодо вартості, то вона буде визначатися в залежності від закупівельної ціни на матеріали та об’єму замовлення.
  А перші тони асфальту були використані  на автодорозі “Кам’янка-Дніпровська – Лепетиха” у підготовчих роботах для двухступеневого ямкового ремонту.
  На фото: оператор асфальтобетонної установки А.Б. Соляник, С.В.Коба, помічник оператора В.Д.Гуль, В.П.Лисогор електрогазозварник В.П.Чабаненко.
  Вл.інф.
 
 
  Оксана ДЕНИСЕНКО